Paczący

wtorek, 19 marca 2013

Dwie kredki do ust Essence 06 i 07

Witajcie :*

Ostatnio w Douglasie na stoisku Essence kupiłam sobie dwie kredki do ust Essence po 5.50 każda. Moje pierwsze konturówki do ust. Wybrałam kolory 06 Satin Mauve, czyli taki bardzo brudny róż i 07 Cute Pink, którego nie wiem jak nazwać, może coś na kształt koralowego.



Obie są dość miękkie i bardzo fajnie suną po ustach. Używam ich na całe usta, nie tylko na kontury, bo są tak miękkie, że się fajnie nadają :)



Kredka sama w sobie, zaaplikowana na rękę i na usta ma zupełnie inny kolor.

nr 06



nr 07



W zasadzie nie mogę się zdecydować który mi się bardziej podoba :)
A Wam? :)
Jakie są Wasze ulubione konturówki?

25 komentarzy:

  1. ładne kolor... ja takich rzeczy nie stosuję....

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście obydwa ładniutkie. Zależy od makijażu jaki do tego dobierzesz, bo tak to tez nie potrafię zdecydować która lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. wole ta ciemniejsza malinowa :)

    zapraszam do siebie na rozdanie:
    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/p/moje-rozdania_12.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie kredki świetne, a zdjęcia suuuper :)

    ja katuję moją jedną jedyną kredkę z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba kolorki śliczne, przyznam że nie mam żadnej konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się obie :-) Świetne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 07 świetnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam konturówek, ale u Ciebie obie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tą 06 tak namiętnie używam, że już mi się kończy. :D I ja nakładam jej dużo, więc usta po niej mam super ciemne. :D Moja ulubiona. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ciemniejsza jest naprawdę ładna :) Jak to wygląda z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory, ale zdjęć i tak nie przebiją :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne są te kredki :-) szczególnie ta druga 07 :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie uzywalam kredek a obie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero powoli przekonuje sie do koloru na ustach wiec nawet nie mysle jeszcze o konturowkach :) ale oba kolory mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  15. jedna i druga ma coś w sobie, chyba bardziej skłaniam się ku 6 :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...