Paczący

wtorek, 25 października 2011

Zrobiłam się NA SZARO...


Cześć!
Jak widzicie, zrobiłam się na szaro. Chociaż na początku myślałam, że zrobię się na granatowo, ale okazało się, że to bardziej szary. Do wykonania tego makijażu użyłam paletki Sleek Original, a dokładnie zaznaczonego cienia z tej paletki.
Hi! As you can see I'm grey today. At first I thought it would be navy blue but it turned grey. To do that I used Sleek Original palette.


Do tego jedynie eyeliner no i oczywiście tusz, bez którego raczej się nie da:) Przynajmniej ja sobie nie wyobrażam, że mogłabym nie wytuszować rzęs, albo wyjść z domu chociaż bez tego jednego użytego produktu. Mogę nie mieć podkładu, pudru, cienia, bronzera, ale tusz - konieczność!
Of course I also used black eyeliner and mascara. I can't imagine my life without a mascara. I could leave without foundation, powder, bronzer or eye shadows, but mascara is deinitely a must!
Na linii wodnej mam białą kredkę jumbo z NYXa, której zamiennika szukam od jakiegoś czasu. Jeśli ma któraś z Was taką, lub cokolwiek tej grubości, to proszę powiedzcie mi gdzie mogę znaleźć temperówkę, do której mi się zmieści jumbo pencil. Póki co muszę korzystać usług mojego prywatnego strugacza kredek, który robi to nożem... :/
On my water line I'm having a white NYX jumbo pencil. Have you got it? What kind of sharpener are you using? Cause I have to ask my hubby to sharpen it for me with a knife:/


Mwah! Yours,

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci to wyszło. A co do temperówki- to może taka z Rossmanna For Your Beauty. Kosztuje coś koło 5 zł, ja w niej mieszczę korektor z My Secret, który jest dość gruby.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja za to zzieleniałam z zazdrości :D. Bosko Ci w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglada, mi czesto szaro podlatuje pod niebieski u ciebie widze podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż!
    pozdrawiam
    http://sottilesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...