Paczący

poniedziałek, 3 października 2011

Kolacja. My din din:)

Po dniu pracy zachciało mi się czegoś dobrego więc postanowiłam wykorzystać mięsko na tatara, które miałam w lodówce, skończyć bułki do hamburgerów, czyli zrobić mojego 'bigmaca'. Trochę to trwało, nie za długo, ale opłacało się:) To było mi potrzebne:

Bułka, mięso, kapusta pekińska, ser typu hochland, ketchup, majonez, musztarda, pomidorki koktailowe.
Aby powstał sos po prostu wymieszałam te trzy rzeczy. Ketchup+mayo+mustard=dressing
Kolejność: sos, plasterek sera, mięso, kapusta, pomidory, ser, bułka znów posmarowana sosem. First: dressing, cheese, meat, cabbage, tomatoes, cheese, dressing, and top.
Druga buła oczywiście nie dla mnie chociaż jak patrzę na to zdjęcie, to zrobiłabym sobie kolejną, ale nie będę taka. Poza tym nie zmieści mi się już;)

The other roll is for my hubby who's going to come from work soon. When I look at this picture I wish I had another one, but I wouldn't be mean. Plus, I have no more space in my belly;) 

6 komentarzy:

  1. mniam nie ma jak domowy hamburger ale mi smaka zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam Was dziewczyny:) to na serio łatwe i nie wymaga wielu składników, więc polecam - zróbcie sobie - i tyjcie razem ze mną!:) hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cocoloco85 nie łamią mi się chyba że w coś nimi mocno uderzę;) wcześniej nosiłam półokrągłe ale kwadraty zdecydowanie bardziej mi sie pobają wiec zaczęłam je utwardzać i nawilżać, smarowałam na noc olejkiem rycynowym i maścia z witaminą A a w dzień używałam odżywki rimmel nail rescue a później jako baze pod lakier nail tek fundation II. I nie mam problemów z pazurkami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie.....jest dopiero 11:45 a ja już mam ochotę na fastfooda - dobrze, że to wersja domowa :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...