Paczący

sobota, 1 października 2011

Moja babska dusza :)

Mam 3 starsze siostry, które jednak już od dawna nie mieszkają ze mną. Ja zresztą też już nie mieszkam w rodzinnym domu, bo wyszłam za mąż i mój własny niedługo zacznie "się" budować. Dlatego zawsze jak się spotykam z moimi dziewczynami, z których dwie mieszkają daleko ode mnie (dwa województwa stąd), to ZAWSZE oglądamy co każda ma w szafie, jakie ma nowe kosmetyki, co ma nowego w szafie, jakie ma perfumy, dodatki, wymieniamy się ciuchami, butami i paplamy o tym ile wlezie. Nie chwaląc się uchodzę wśród moich sióstr za mistrzynię manicure, więc i przy tym miło spędzamy czas.
Kosmetyki w jakiejś tam części pokazałam, perfumy w 100%, teraz kolej na trochę ciuchów, lub jak kto woli całych "ałtfitów". Nie ma sprawy, tylko wyciągnę męża na jakiś spacer tej pięknej jesieni, bo myślę o jakiejś fajnej sesji w plenerze. :)

I've got 3 older sisters who haven't been living with me for a long time. I, myself, don't live with my parents any more as I'm married. Every time I meet with my girls we show each other our stuff - clothes, we exchange them, cosmetics, shoes, perfume, etc. I love it! They say the manicure I do to them is great, and it is a good time to chat as well. You've seen all my perfume, some of my make up, and not it's time for some outfits. I hope to go to some nice place with my hubby and take some pics of the outfit. Be patient. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...