Paczący

piątek, 28 października 2011

Haul + prezent! :D

Znacie takie "cudo" -  Badger Badger Badger :)? Ja kiedyś to widziałam na kwejku (strona tutaj), którego namiętnie przeglądam i to jest tak głupie, że aż momentami śmieszne:) Co to ma wspólnego z moimi dzisiejszymi zakupami? Haha, no to patrzcie...
Do you know this thing? -> Badger Badger Badger :) What does it have in common with my haul? Check it out... :)
To dopiero czapka!!! Chyba upadłam na głowę, że ją wzięłam, ale pomyślałam sobie "aaa co tam". Kosztowała 30zł bez grosza. 

Co jeszcze kupiłam?!
Ano parę rzeczy, bo postanowiłam, że mi się należy, z okazji chociażby minionych imienin, które obchodziłam w tym tygodniu.
What else have I bought? Um, a couple of things. I wanted to buy me some gifts for my name-day I had this week.
Pod czapą leży nowy, drugi już numer Flesza, ciągle za 1,50zł, to czemu by nie? W środku karta T-mobile, na doładowania. Wyszperałam numer w miarę do zapamiętania:) To nic, że mam aktualnie na abonament... ale wiecie, może zechcę komuś zrobić kawał ;) to będzie jak znalazł!
Polish magazine with pre paid cell card
 Czarne rękawiczki  z obciętymi palcami i przyklejonymi ozdóbkami jak dżety. Kosztowały całe 9,90 w klepie H&M
Black fingerless gloves from H&M
W moim ukochanym sklepie pt. TkMaxx, zawędrowałam od razu na kosmetyki. Już szłam do kasy z zestawem kosmetyków kolorowych w formie zeszytu A5 w twardej odładce, ale odłożyłam, bo uznałam, że to zbędny gadżet (tak! ja tak stwierdziłam!) za 25zł. Kolory w ogóle mi nie podchodziły, dlatego też kontynuowałam łowy. I tak wpadł w mi w ręce taki oto zestaw:
In my beloved TkMaxx I bought this set of cosmetics:

W tym słodkim pudełeczku znajdują się żel pod prysznic o zapachu czekolady i pomarańczy, balsam do ciała wanilia i lody, oraz balsam do ust o zapachu karmelu i śmietany. Balsam ma konsystencję i wygląd wazeliny. Ten zapach karmelu jest dość dziwny... Pojemność to 11ml. Natomiast balsam do ciała po naciśnięciu w ogóle się nie wydobywa, dopiero jak wkładam wykałaczkę, to leci. Konsystencja baaardzo rzadka, szybko się wchłania, ale też nie pachnie jakoś zniewalająco. Będzie występował w roli kremu do rąk, nic więcej, 75ml. Żel pod prysznic jest brązowy, dość rzadki, w zapachu przewaga nuty pomarańczy, 100ml.
Shower/bath gel, body balm and lip balm in a cute little box with hearts
Pudełko tekturowe, dość solidne jak na wykonane przez Chińskie rączki (zresztą jak wszystko z jego wnętrza), przyda mi się na coś zapewne. Tak myślę, że jak komuś z rodziny albo znajomych spodoba się któryś zapach (będę podziwiać!), to po prostu to ode mnie dostanie. Wtopa, ale cóż, zdarza się i tak:)
W H&M kupiłam też sweter w jesiennych kolorach. Przeceniony z 79,90 na 40zł. Żal nie brać:)
A cute little striped sweater with mustard knot 
  Na ramionach ma delikatne bufki, z jednej strony dekoltu węzełek w kolorze jak na prawym zdjęciu - w sumie można powiedzieć, że musztardowym.
  Kolejną rzeczą jest torebka znaleziona przeze mnie w SH. Podoba mi się kolor, wielkość, detale, no i cena:) Kosztowała aż 15zł, nie jest co prawda skórzana, ale przeżyję. Już ją kocham!
amfas  //   Dark green purse from a thrift store. I love its color, size and detailing, plus of course the price:)
boki wyglądają tak, jest też ciekawe zapięcie kieszeni z przodu, takie fajny detal  //  side and buckle at the front
W środku duża przegroda i jedna kieszeń zamykana za zamek // tył
Na koniec prezent od ukochanego. Co prawda szepnęłam mu wcześniej to i tamto i mimo, że nie jest to niespodzianka (które jeśli chodzi o prezenty uwielbiam!), to cieszę się jak głupia:) Tylko czemu te uzupełniające końcówki są tak koszmarnie drogie? Mam nadzieję, że było warto! Zasilana elektrycznie, ale są też na baterie.
A gift from my hubby -  Oral B Vitalty 3D Luxe tooth brush

Czy Wy też czasem robicie sobie same prezenty na różne okazje?! ;)
Do you ever make gifts for yourself on any ocassions?! ;)

9 komentarzy:

  1. sporo tego, czapka ciekawa troche droga:)
    torebka ładna
    o fb zebys nie zapomniala, to 2 warunki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka całkiem ciekawa, słodko w niej wyglądasz.
    Torebka jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę zestawu I love :) Czapeczka śmieszna :P

    U mnie na blogu odbywa się konkurs:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/10/konkurs-sensique-oriental-dream-lakiery.html
    Do wygrania 8 lakierów do paznokci :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co chyba pojde na reke, bo wiekoszosc nie ma fb:(
    wiec normlanie bierzesz udział:
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka jest genialna, muszę ruszyć tyłek do haemu, bo coś czuję, że wszystko mi wykupicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta czapeczka:).
    I w ogóle bardzo fajny haul.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy udane bez dwóch zdań :)

    http://kkatarzynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dlatego właśnie lubie takie balsamiki bo nie zajmuja duzo miejsca a sa uniwersalne :)
    nie, nie jestem konsultantką a dlaczego?

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...