Paczący

poniedziałek, 3 października 2011

Moja muzyka:) Let me share my fave music with you:)

 Na doła, jak mi jest wesoło, jak muszę pomyśleć, gdy chce mi się płakać, jak mam ochotę góry przenosić...
Najczęściej po to co jest poniżej, sięgam jak jest mi trochę smutno. Wiecie, żeby tak jeszcze się dobić ;) :

A piece of my music. I like this one especially when I'm sad, you know, to become more sad, lol. ;)

Shery Crow - Stron Enough


Bjork - All is full of love

Royksopp - What else is there

Tori Amos - Winter

Coco Rosie - Lemonade

Katy B - Hard to get

Katy B - Power on me

Kayah - Jestem kamieniem

1 komentarz:

  1. Ooo, nie wiedziałam :) Nie lubię Tafta albo puderkowi może dam szansę ;>

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...