Paczący

środa, 19 października 2011

Survival kit, czyli w razie wojny :)

Cześć Dziewczyny!

Zawsze chciałam mieć taki zestaw, który zawierałby w sobie wiele potrzebnych rzeczy, których nigdy nie ma kiedy są niezbędne - żeby ich nie nosić kilogramami w torbie, szperać i szperać w poszukiwaniu ich jak wtedy, gdy torba zżera klucze/ telefon - tylko, żeby były "w kupie", małe i poręczne. Mój facet, ponieważ tankuje wiernie na jednej stacji, posiada taką kartę, na którą zbiera punkty. Co jakiś czas wychodzi katalog, z którego za te punkty można sobie wybrać nagrodę. A że miesięcznie b.dużo jeździ, to przekłada się to na punkty, tak więc kiedyś przyniósł mi coś takiego:


Po wyjęciu wszystkich narzędzi, prezentuje się tak:


 No i co my tu mamy:
- linijka: centymetrowa (7cm) i calowa (3in)
- nożyk: oryginalnie bardzo ostry. Co rozumiem przez ostry? Swobodnie goli włosy na rękach - wiem, bo próbowałam. (Także w lesie, w namiocie, kiedy jedynym niedźwiedziem jesteśmy my same, nożyk w roli maszynki do nóg i jedziemy zanim ukochany nie rozpali ogniska - można się elegancko podgolić ;)
- nożyczki
z lewej:
- szpilka, w razie gdyby komuś trzeba było ją wbić
- pilniczek
- końcówka pilniczka w roli śrubokręta
- pęseta
- wykałaczka
- długopis

Swobodnie mieści mi się to w portfelu, bo karta jest trochę grubsza niż dowód, przez co zawsze mam ją ze sobą i nie jeden raz uratowała mi życie. Ciągle narzekałam na swoją sklerozę jeśli chodzi o noszenie pilniczków do paznokci, a przecież wszystkie dobrze wiemy, że kochają się łamać czy szczerbić właśnie wtedy. Także problem z głowy:) Jedynym minusem jest to, że zestaw nie posiada otwieracza do butelek, korkociągu i błyszczyka;) Sprawdziłam, że jest dostępny na allegro. Wystarczy wpisać np. karta Victorinox.

Polecam tym z Was, które jak ja często czegoś przy sobie nie mają a akurat wtedy okazuje się, że właśnie to by się przydało.
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...