Paczący

sobota, 22 października 2011

Bioderma Sebium Hydra

Cześć Dziewczyny!
Kończę resztkami sił krem z Biodermy. Jako posiadaczka cery tłustej i mieszanej, postanowiłam kupić go w celu wypróbowania.
Jest to krem nawilżający do osłabionej, tłustej cery, łagodzący, przywracający komfort.
  • 40ml, ok. 40zł
  • lekka konsystencja light
  • przyjemny, świeży zapach smells very nice
  • szybko się wchłania absorbs quickly
Pierwsze stosowania super, ale zauważyłam, że po jakimś czasie przy przetarciu twarzy ręką, roluje się razem z makijażem. Nie jest to wina podkładu itp., bo sprawdziłam, że jak go nie użyję, to makijażowi nic się nie dzieje. Wiadomo, że lepiej nie dotykać twarzy bez potrzeby, ale zaswędziało mnie czoło, patrzę a tu normalnie wałki się robią z tego kremu!

Creamy, soft hydrating face cream for oily skin. At the end may start blocking the pores. When I used it, the cream in the evenings started to rub away and take my make up off which was really weird for me.
Kupiłam go już jakiś czas temu, w promocji w SP, przy zakupach za 30zł (?) można go było kupić za 10zł. Wiem, że nie kupię w cenie regularnej zwłaszcza, że usłyszałam od przyjaciółki, że u niej pod koniec stosowania bardzo jej zatykał pory.
Mwah!

1 komentarz:

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...