Paczący

poniedziałek, 17 października 2011

Saboty na jesień ;)

Hej!
Ostatnio mój mąż stwierdził, że powinnam sobie kupić płaszcz. Ok - mówisz-masz, mnie dwa razy nie trzeba powtarzać, żebym sobie coś kupiła;). Płaszcz jest kremowy (fotki w swoim czasie). Dodatkowo chyba nie zdawał sobie z tego sprawy, że za płaszczem pójdą buty... a w następnej kolejności może i torebka ;)
Jestem zwolenniczką butów wygodnych, płaskich, "do biegania". Druga sprawa, nie mogę sobie pozwolić na zbyt wysokie, z racji wzrostu wyżej wymienionego (konkretnie, to mamy tyle samo centymetrów n.p.m).
Raz zachęcona, wybrałam się na zakupy obuwnicze. Nienawidzę! Dlatego jak tylko znalazłam pierwszą parę cudownych butów w TkMaxx'ie, to kupiłam: granatowe koturny, całe pokryte materiałem, świetnie zaokrąglony, zgrabny nosek, z zamkiem ozdobnym z przodu. Cena przystępna.
- "Proszę je oddać! Za tą cenę taki badziew, zaraz ci się to rozleci! Kup ze skóry, nie z tektury, przecież to... bla bla bla itd. itp.!" I tak przez 15 minut. Spodziewałam się, że jakość go nie zachwyci dlatego nie odrywałam nawet metki i następnego dnia powędrowałam do galerii. Dobrze się stało, bo w Reserved przymierzyłam jedne i też bardzo mi się spodobały. Oczywiście złaziłam się przez kilka godzin, napociłam wkładając kolejne pary a i tak wróciłam na koniec tam.
Reserved - suede shoes with wooden wedges
Bardzo wygodne, najważniejsze, że ze skóry (dokładnie z zamszu), ta koturna jest z drewna, pod spodem bieżnik, więc na śliskim nie powinnam pojechać. Jedyne co mnie w nich wkurza to to, że po zawiązaniu sznurówek zostają takie długaśne kukardy, a nie ma gdzie tego ukryć. Cena, jak na buty ze skóry, dość ok - 229zł. To obecna kolekcja, więc na bank jeszcze są.

No, to jeszcze tylko torebka i jesień powitana w 100% ;)

Pozdrawiam Was ciepło!

9 komentarzy:

  1. no no całkiem niezłe ;) fajnego masz męża :D
    i czekam na ten rachunek ale bardziej jestem ciekawa co kupiłaś za moją namową ;> więc się pochwał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają boski kolor! :) Mam podobne, tylko w beżu. Uwielbiam je. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. proponuje albo przyciąć sznurówki albo chować do buta :) a kolor ich jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek :) a płaszczyka jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki bardzo przyda sie:)choc mozolnie mi to idzie, wydaje mis ie ze głupio to wyglada cos mi nie pasuej widac mi jasna czesc powieki wrr;/
    super butki:)
    nie ma jak facet mowi ze trzeba zrobic zakupy to my szybko siup i juz w sklepie hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  6. mój facet ma fioła na punkcie jakości i do dziś nie rozumie, jak ja mogę kupować kilogramy biżuterii po 5zł zamiast jeden łańcuszek od jubilera albo 10 par butów po 50zł zamiast jednych za 500. Ale fakt, jesienią i zimą trzeba postawić na jakość obuwia :) a butki masz śliczne

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...