Paczący

czwartek, 27 października 2011

Zabawa z sondami i milionem lakierów

Dzisiaj spontanicznie postanowiłam wypróbować kupione wcześniej sondy do zdobienia paznokci. Tak sobie mazałam, mazałam aż wyszło mi coś takiego:
Nie przykładałam wagi do równości pasków, czy wielkości i symetrii kropek, po prostu bawiłam się moimi ulubionymi lakierami, kolorami, chciałam namalować sobie coś innego niż zwykle. Zanim powstały kropki, nałożyłam kolejno takie lakiery:
Od lewej:
  • Golden Rose 118
  • Quiz 200coś - numer się starł
  • Miss Sporty 415
  • matowy Golden Rose 06
  • Miss Sporty czarny, numer 80
Do zrobienia kropek posłużyłam się największą kulką z białej sondy oraz lakierów:
  • Sally Hansen Hard As Nails 2780-07 Super Frost Platinum,
  • Essence Mutli Dimension XXXL 59 Purple Diamond,
  • i Sally Hansen Diamond Strength 92 Deeply Violet
Może nie do noszenia na co dzień, ale na imprezkę, czy wieczorne wyjście jest ok :)

10 komentarzy:

  1. Boski efekt, pewnie dużo roboty jednak :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, ja osobiście nie mam cierpliwosci do takiej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzorki. Szkoda, że ja nie mam aż takiej cierpliwości :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ;P Ale za dużo roboty jak dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się nie podoba, bo nie lubię niestarannie wykonanych paznokci. No, chyba że taki nieład miał wyjść. ;) Sam pomysł bardzo fajny i faktycznie - dobry patent na imprezę. ;)
    Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam swoją opinią. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczoteczka jak dla mnie świetna :) myje dużo lepiej, niż zwykła - czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uj to faktycznie nie fajnie wyszlo, Today włąsnie chce miec ale poczekam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sobie myślę, że po kuracji paznokciowej na pewno zagoszczą u mnie kropki :D Wczoraj prawiee kupiłam różowy lakeir z poprzedniej notki ... ale wyszłam tylko z odrzywką - ale dzisiaj to nadrobie i kupię ten lakier - cudny jest !! i może też ten zielony ... hmmm

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...