Paczący

wtorek, 11 października 2011

Coco Mademoiselle = Suddenly Madame Glamour

Padłam ofiarą tego, o czym wszyscy mówią. Kupiłam w Lidlu perfumy Suddenly - Madame Glamour, za całe 16zł i 99gr (50ml).

Pachną identycznie jak te z Chanel - Coco Mademoiselle, za około 300 złotych polskich. Mam porównanie, bo moja mama ma oryginał. Nie do końca jest to zapach dla mnie, bo jest zbyt słodki.
Jednakże czuję, że są baaardzo trwałe, dlatego dla tych z Was, które lubią ten zapach a wolą wydać około 17 razy mniej, jest to świetna opcja. Uważam, że o niebo lepsza (nie tylko ze względu na cenę) nawet od grupy FM (ok. 30zł), jeśli w ogóle tam je mają zacznijmy od tego.

Żeby była jasność - lubię FM :) Kupiłam u nich ostatnio perfumy Kenzo - Tokyo. Niby dla męża, chociaż jakiś czas temu kupiłam oryginał z myślą o sobie tak więc i te używamy na zmianę;)

Też tak czasem macie, że na Was podobają się Wam bardziej perfumy męskie niż żeńskie? Jeśli tak, to jakie męskie zapachy Wam odpowiadają? 

 Hi guys! In Lidl supermarkets, there are these perfume which you can see in the picture above. They're called Suddenly - Madame Glamour and they're like original Coco Mademoiselle scent. Very lasting, though too sweet for me. But for those of you who love this scent and want to save some money -  go for it! :)
Have you to any men perfume which you think are good for you-women? Please share:) 

7 komentarzy:

  1. jak będę w Lidlu muszę je kiedyś powąchać :) Może mi podpasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez słyszałam o tych perfumach dużo dobrego..Jeszcze nie wąchałam, ale całym swoim jestestwem niedowierzam ,że to możliwe,żeby pachniały tak "szlachetnie" jak oryginał...Pachną?

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że są tańszym odpowiednikiem i chyba sie skuszę:)...

    OdpowiedzUsuń
  4. męski Playboy hollywood jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z męskich to Euphoria Calvin Klein, Givenchy Play, Aqua Di Gio od Armaniego, bardzo ładnie pachną :)
    F&M nie znam ale kupuję FM :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa to ja jestem fanką FM, uwielbiam zapach 125, i 16 bardzo mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...