Paczący

niedziela, 23 października 2011

Haul niedzielny

Hej!

Przy okazji poszukiwania odzieży wierzchniej dla mojego chłopaka, weszliśmy tu i tam, i wyszliśmy między innymi z tym:




  • kolczyki do nosa, ponieważ w przeciągu tygodnia zgubiłam lub zepsułam trzy :/ udało mi się kupić w promocji aż 5 sztuk za 10zł więc deal jak ta lala! nose studs as I lost or damaged my previous one  last week

  • preparat do usuwania skórek z Wibo cuticle remover from Wibo

  • odżywka wzmacniająca paznokcie z - uwaga!- diamentami z Eveline. Od jutra zaczynam kurację! nail hardener with diamonds from Eveline. I'm starting my treatment tomorrow!

  • Carmex, tym razem truskawkowy, bo tego nigdy za wiele, poza tym wiecie, zima idzie a to jest takie dobre itp. itd. strawberry Carmex as it's never enough to have it in my bag with me

  • krem do rąk Isana, 4zł - ja nie kupię? hand cream with 5% urea, so cheap, couldn't resist as winter's coming

  • witaminy mojego lekomana: Omega 3 gold x 2, na serducho i układ nerwowy. No i ta promocja - z 30zł na 14, oraz witaminy Centrum Silver (50+ chociaż on ma dużo mniej, ale te podobno są jakieś lepsze, czegoś mają więcej) z 32zł też na 14. my hubby's vitamins: Omega 3 for heart and nervous system, and vitamin complex Centrum

  • moja jest Belissa Hydro, którą kupiłam za jakieś 5/6zł przy kasie z okazji zakupów za ponad ileś tam w SP. for me I've got Belissa Hydro which is  to keep my skin hydrated from the inside

Co z czym i jak się je napiszę po jakimś czasie stosowania. Zakupy uważam za udane i czuję się usatysfakcjonowana:) Mwah!
Shopping was awesome. About all those stuff I'll write soon. Bye!

6 komentarzy:

  1. Zapas tabletek imponujący :) Pokaż się z tymi nowymi kolczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zakupy :) Jestem ciekawa jak u Ciebie spisze się ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zarobiłam zapasy tranu i witaminy C :) czekam na recenzję preparatu z Wibo.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hoho sporo tego omega jest dobre moj maz zarzywa, ta odzywka z eveline swietna:)
    i carmex same dobe wybory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się obecnie tranuję ;)
    p.s. zapraszam na rozdanie kosmetyków Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...