Paczący

czwartek, 27 października 2011

My three new little friends - lakiery Wibo

Dzisiaj przy okazji wizyty w Rossmannie, nie oparłam się urokowi lakierów do paznokci ze stanowiska Wibo. W moje ręce dostały się aż trzy, w cenie niecałych 5 zł każdy.
  •   cudowny delikatny róż, nr 350 Wibo soft pink, 350
  • piękna zieleń, nr 344 lovely green, 344
  • opalizujący na zielono fiolet, nr 345 iridescent green but really it's purple, 345

    W różu się od razu zakochałam. Po nałożeniu dwóch warstw, moja miłość jeszcze się pogłębiła. I fell in love with this pink nail polish. After applying two coats I fell in love even deeply!
    Zielony jest w dość oryginalnym odcieniu, który jak szybko stwierdziłam, pasuje idealnie do mojej parki;) This lovely green matches my anorak:)
    No a ten cudowny fiolet, z racji bycia moim ulubionym kolorem, nie mógł się nie znaleźć w moim koszyku. Opalizuje na zielono, zależy od kątu padania światła, co widać na zdjęciu poniżej. And this gorgeous purple color which in different light is iridescent green what you can see below.

    Ale się namęczyłam, żeby uchwycić to jak opalizuje! :)
    I tried so hard for you guys to capture its color! :)
    Trzy małe cuda i już japa się cieszy :D
    Three little things and I'm smiling :D


    Który podoba Wam się najbardziej?
    Macie któryś z nich?
    Which one do you like best?

    11 komentarzy:

    1. Lubię Wibo-tanie i mają ładne kolorki. Nude jest moim ostatnim hitem :)

      OdpowiedzUsuń
    2. fajne kolory, najbradziej pzypadł mi do gustu ten rózowy cudny

      OdpowiedzUsuń
    3. Ten ostatni kolorek przypadł mi najbardziej do gustu-muszę go poszukać:)

      OdpowiedzUsuń
    4. piękne kolorki :-) bardzo podoba mi się różowy i zielony :))

      OdpowiedzUsuń
    5. mój faworyt to róż :) takie opalizujące u mnie się nie sprawdzają, moje dłonie nieładnie się prezentują :/

      OdpowiedzUsuń
    6. Bardzo lubię te lakiery Wibo, mam czerwony i jasny pastelowy róż:)bardzo ładny jest ten granat.

      OdpowiedzUsuń
    7. najbardziej podoba mi się ten różowy nude, z resztą niedawno kupiłam ten sam

      OdpowiedzUsuń

    To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
    Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

    :*

    Zobacz też

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...