Paczący

czwartek, 6 października 2011

Makijaż inspirowany J.Lo z reklamy błyszczyka Shine Glaze

Hej Dziewczyny!

Przeglądając brytyjskie wydanie Glamour'a sprzed 2 czy 3 miesięcy, natknęłam się na reklamę błyszczyku Glam Shine, z Jennifer Lopez w roli głównej. Zwróciłam większą uwagę na oczy niż usta, dlatego też na nich się bardziej skupiłam. Usta w podobnym kolorze, jednak zdecydowanie nie pomalowane reklamowanym błyszczykiem:) Makijaż wygląda tak:


Zoom na oczy i usta:
A to moja wersja:

To tyle. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Nie jest to coś nie wiadomo jak zjawiskowego, oryginalnego, natomiast podoba mi się właśnie ta prostota i kolory, tak idealne na jesień, która już za oknem.

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż. To twój prawdziwy kolor oczu czy soczewki?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to masz prześliczny kolor tęczówki!
    A jeśli chodzi o płyny to ja stawiałabym na któryś z produktów Bourjois. Delikatniejszy jest Delikatny płyn do demakijażu oczu Bourjois, więc jeśli masz wrazliwe oczy , to polecałabym Ci ten właśnie.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...