Paczący

poniedziałek, 17 października 2011

Na smutki - kawka i ptyś!

Witajcie!

Wczoraj na chyba rozpoczynające się - co prawda bardzo powoli, ale jednak - smuty jesienne, postanowiłam sobie dogodzić. Zrobiłam sobie swoją ulubioną kawkę (co prawda bez syropu waniliowego) i wcięłam ptyśka z taką ilością kremu, że aż miło. Poprawiło mi się w momencie! Trochę cukru i od razu gęba się cieszy! :D
Jakbym miała wannę (buuu!), to już byłaby pełnia szczęścia - gorąca kąpiel, pachnący balsam, ciepłe skarpeciochy, dresik, maseczka, gazetka, muzyczka i te cuda poniżej. Ale i tak było ok, co udowadniam poniższym zdjęciem :)

Hello! Yesterday, I decided to fight my incoming fall depression with my favorite coffee and cream puff. It helped ASAP and my mood changed! It could have been even better if I had bathtube but in my bath there is only a shower. I would've taken a bath, applied body balm, worn warm socks, warm clothes, read some magazine and listened to fave music. It was ok though as you can see below ;)


Macie takie swoje ulubione rytuały, zboczenia, tylko Wasze przyzwyczajenia na jesienną szarugę, odpędzające wszelkie smutki i jesienne rozterki?!
Have you got your own rituals for fall and all those sad moments?! 
Take care! 

Ściskam!

5 komentarzy:

  1. oszalasłas tak na wieczór mi to pokazywac!nie dobra Ty tylko smaka mi narobiłas:P

    no robie tak blisko rzęs i tak wychodzi jasno, musze pozniejt roche rozmazac aby bylo cholerka;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na jesienną chandrę uwielbiam słodycze, gorącą herbatę i pachnące świeczki :) Zdecydowanie poprawiają mi humor!

    Odnośnie Twojego pytania: kolo 313to fioletowy-granat, ale pisałam o tym w poście ;))
    Dodaję do obserwowanych, podoba mi się tu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam posta i ... muszę iść zrobić sobie kawkę :)
    N. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kawka smacznie wygląda:)
    ja uwiebiam świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na smutki też uwielbiam słodkości, a poza tym kąpiel, gazetki, fajny program tv lub po prostu dobre towarzystwo :))

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...