Paczący

poniedziałek, 31 października 2011

Haul po raz enty:)

Pojechałam załatwić sprawę do urzędu miasta, ale pech chciał, że po drodze miałam galerię handlową. Dzisiaj wolne, co robić, wjechałam. Głównie miałam kupić paski wybielające Blend-a-med w SP, bo są w promocji z chyba 79zł na niecałe 40. Chciałam wypróbować, no i mam. No ale po co wchodzić do galerii po jedną paczkę pasków? Przeszłam się po H&Mie i oczywiście TkMaxxie. Tak! Znowu! I znowu wydałam trochę kasy.
Co i jak mi wyszło dam znać jak zużyję, także oczekujcie recenzji niebawem.
James Brown Intensively Glossy Rescue Treatment Scandalous - dwupak 2x100ml odżywki do włosów nadającej lśnienie, z 28zł na 14zł za dwa opakowania. TkMaxx.
Bluzka ecru H&M, nie wiem czy nie będę w niej spać. Przeceniona z 60zł na 5 :) No ŻAL nie brać!!!
 Zielona bluzka z H&M z paskiem, falbanki na ramionach, tańsza o 70zł - z 80zł na 10. No masakra! :D
Sukienka H&M. Kupiłam z myślą o jesieni mimo, że jest ona z letniej kolekcji. Grube rajstopy, kozaki i gruby oversized sweter i już. Po lewej z lampą, dwa z prawej bez. Przeceniona z 80zł na 10. :D

W TkMaxxie poza tymi odżywkami kupiłam też bluzkę. Podeszłam do wieszaka, bo właśnie ona wpadła mi w oko. No a jak zobaczyłam cenę, to nie miałam żadnych wątpliwości. Spójrzcie ile kosztowała kiedyś. Za tą cenę w życiu bym jej nie kupiła choćby nie wiem jak mi się podobała.
Podliczmy ile zaoszczędziłam:
Zamiast zapłacić 564zł zapłaciłam 90. Chociaż jakbym nie pojechała, to byłabym 90zł do przodu;)
Czy Wy też tak często chodzicie na zakupy? Korzystacie z takich wielkich obniżek?

11 komentarzy:

  1. o kurde
    tez mialam jechac do haemu ale nie pojechalam i teraz nie wiem czy mam zalowac czy nie

    OdpowiedzUsuń
  2. przy takich przecenach faktycznie żal nie brać :)
    ciekawa jestem tych pasków wybielających.

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie poczekam na recenzje tych paskow bo chcialam je kupic. :)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa jakie ciuchy tanie!!! wzór na zielonej bluzce z rzęsami jakoś mi się skojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co się dzieje z bloggerem, ale przed chwilą Twoim głównym postem byli ulubieńcy października na czele z tonikiem Nivea Visage. Chciałam dać komentarz, ale wyskoczyło mi mnóstwo błędów i na tym się skończyło. :(
    W każdym razie, tutaj muszę się wypowiedzieć:D

    Paski wybielające WS to, moim zdaniem, jeden z lepszych produktów do wybielania ząbków w domu. Używałam, byłam zachwycona, muszę kupić nowe opakowanie, bo od ostatniego razu sporo czasu już minęło. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze... dostałaś mój ostatni komentarz pod ulubieńcami? Napisałam tam o tych paskach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jak ty znalazłaś takie tanie rzeczy o.O ? ja zawsze chodze i szukam ale na takie obniżki nie trafiam, brawoo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miałaś farta :) Ubranka śliczne i faktycznie za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...