Paczący

poniedziałek, 31 października 2011

2 w 1 czyli ulubieńcy października i denko

Miesiąc się skończył, było fajnie, czasem trochę mniej, ale do rzeczy. Produktów do pielęgnacji jest pięć, oraz tyle samo do makijażu. Najlepszym zakupem, jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne, był zdecydowanie balsam do ciała Mineraliq, kupiony w promocji w Rossmannie za 14,99 zamiast ceny regularnej, która wynosi 19,99. Nie szkodzi, jak ten się skończy, to lecę po drugi. Dlaczego? October's over, it's time for favorites, and it coincided with my project pan. The best expenditure was Mineraliq body lotion which I'm totally in love with! Why?


Mineraliq balsam do ciała body lotion:
400ml
+ przepiękny, oryginalny jak na balsam do ciała zapach awesome scent
+ ekstremalnie szybkie wchłanianie extremely fast absorption
+ wydajność efficiency
dla mnie ideał! it's ideal
moja ocena: 11/10


Tonik matujący z Nivea Visage do cery mieszanej i tłustej, to mój kolejny faworyt: 
200ml, cena około 10-13zł
+ matuje idealnie, na długo, czyli spełnia swoje zadanie mats really well and for long, does what it has to do
+ bardzo przyjemny zapach lovely smell
+ wydajny efficient
zdecydowanie polecam I truly recommend it!
moja ocena: 10/10

Olejek pod prysznic Isana shower oil:
200ml
+ fajnie nawilża hydrates
+ nie pieni się, ale myje doesn't foam but cleanses well
- pachnie średnio smells not so great
+ wydajny, mała ilość starcza na umycie sporej powierzchni ciała efficient, small amount is enough to clean a lot of body surface
moja ocena: 8/10

Adidas Fresh deodorant mój ukochany dezodorant w kulce wszech czasów, niebieski:50ml, ok 9zł
+ bardziej świeżego zapachu nie znam smells so fresh!
+ świetnie chroni protects
+ nie zostawia plam pod pachami no stains
moja ocena: 10/10

Einstein lip balm balsam do ust (w sumie maść):
dałam za niego około 3,50
 - zapach maści "kotek" jeszcze z czasów PRLu w takiej maleńkiej metalowej puszeczce z szarym kotem
smells like ointment
 + ratuje usta z opresji, pomógł mi kiedy już nic nie pomagało na bardzo przesuszone skórki
helps with chapped lips
+ efekt chłodzenia cools the lips
moja ocena: 9/10 za zapach


Z kosmetyków kolorowych do makijażu ulubieńcami zeszłego miesiąca były takie oto cosie:


Puder brązujący z Wibo, odcień 04
Podkład numer 1 dla mnie, och, ach, ja nie mogę, aja jaj, Soraya matująca, numer 01 jasny beż
Korektor Astor Perfect Stay
Cień w musie/ kremie Rimmel 007
Tusz do rzęs Chanel


Bronzer Wibo:
+ tani
+ przyjemnie pachnie smells nice
+ nie ma drobinek no shimmer
+ dobrze się trzyma w ciągu dnia lasts long
nie mam mu nic do zarzucenia nothing to reproach
moja ocena: 10/10

Cień w kremie Rimmel, 007 Rimmel eyeshadow mousse:
+ fajnie rozświetla highlights
+ długo się utrzymuje (bez bazy) lasts long even without a base
moja ocena: 9/10


Fluid Soraya, to jest w ogóle temat na osobną notkę, także cierpliwości. <3
Soraya face foundation waits for its longer review as it's my fave foundation of all times. Be patient. <3


DENKO Project pan
Korektor Astor conceiler:
+ dobre krycie cieni pod oczami, na czym bardzo mi zależy hides dark circles
- jest go mało very little amount in the package
- drogi expensive
moja ocena: 9/10

Tusz do rzęs Chanel, czarny oczywiście black Chanel mascara:
ide-kurka-alny! IDEAL!
 + kupiłam go baardzo taniutko na allegro
quite cheap (small amount)
 - jest go mało, bo tylko 1,2ml, ale to 1,2ml szczęścia
1,2ml of happiness
 + pogrubia
volumizes
 + wydłuża
increases
 + jedna warstwa działa cuda
one coat is enough
 + nie ma grudek
no lumps
 + nie osypuje się
doesn't fall down
 - niestety dość szybko wysycha:/ ale może to wina opakowania, bo nie zakręca się jak to pełnowymiarowe, ale zwyczajnie się wkłada, klik i już
unfortunately dries out quite fast, but probably it's the packaging's fault - doesn't screw as usual but just clicks
moja ocena: 11/10


A jak Wasi ulubieńcy? Coś się pokrywa z moimi?;)
What about your October's favorites? Do we share any?;)

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Tonik Nivea Visage. ;) Rozstaję się z nim tylko, gdy muszę, czyli jak mi się skończy i czas kupić kolejne opakowanie. :)
    A jeśli o paseczki chodzi - niczego się nie bój. Faktycznie, jeśli masz nadwrażliwe ząbki, to możesz czuć przy którymś użyciu przeszywający ból, ale wtedy zdejmij pasek, zrób sobie jednodniową przerwę i będzie ok. Efekt jest niesamowity. :) Moje wybieliły się o kilka tonów.

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego sporo, ja z kolorowki mam kilka rzeczy na krzyz i naprawde rzadko sie konczy

    OdpowiedzUsuń
  3. moja sistra adidasa deo wielbi..a ja to jakos wszystko inne uzywam jednak
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym wypróbowała olejek, lubię olejki i muszę się zaopatrzyć w jakieś nivea albo nawet isana, tylko musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam kiedys olejek, bardzo go lubiłam :):)
    dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam ten antyperspirant adidas :) Kusi mnie ten balsam einstein, szkoda że nie da się zeswatchować zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wole w spray, w sztyfcie jakos mis ie kleiły do pachy, kulka pozniej tak samo sie robila,:(
    a spray'e dobrze sie sprawuja latem od razu ochlodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze myslalam czy kupic tego einsteina ale jak mowisz ze tak smierdzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten puder brązujący z Wibo wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wypróbowałabym tego korektora z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kupiłam kupiłam :D:D ale czekam na zakończenie kuracji odnowy paznokci ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz, kusisz mnie na ten mineraliq. Nie dość, że opis zachęcający to ta ocena:) Cenowo też do zniesienia za 400ml.
    Obserwuję, pozdrawiam, zapraszam :)
    http://przedewszystkimkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiesz może czy olejek pod prysznic z Isany jest porównywalny do tego z Nivei?

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...