Paczący

wtorek, 25 października 2011

Mój własny zestaw!

Jedna z Was zachęciła mnie do zakupu tego zestawu sond do zdobienia paznokci. Można było kupić sztukę, ale po co, skoro można kupić cały zestaw? Przy tej okazji dostałam opakowanie do nich. Na allegro dałam za cały zestaw razem z przesyłką dokładnie 21zł (2,9 za sztukę).
Encouraged by one fo you, I bought this set of nail decorating pencils. It's available on ebay, but I bought it on allegro for 21PLN with shipment.

Niestety przy pierwszej próbie nic ciekawego mi nie wyszło, raz że nie miałam za dużo czasu by je przetestować i się nimi "pobawić", dwa, że nie mam wprawy :) Jak poćwiczę i coś sensownego mi wyjdzie, to się podzielę z Wami!
Unfortunately I didn't do anything interesting on my nails, because I didn't have much time to check it out and I have to practice first, to show you something interesting later on!
Wszystkie z jednej strony mają "kuleczki" takiej same wielkości, natomiast z drugiej strony się różnią. Wygląda to następująco
All of these pencils have the same medium "ball" on one side, but on the other, they' re different, which looks like this
I tak, jeśli interesują Was jak najcieńsze wzroki, to od tego jest sonda niebieska, kolejna w kolejności jest różowa, zielona, żółta, a największą "kulkę" ma sonda biała. Nie mogę się doczekać aż porządnie je przetestuję!
So, if you're interested in really small ornaments, the blue one is for you, then bigger is pink, green, yellow, and white has got the biggest ball. (lol) Can't wait to try it on and have some fun!

5 komentarzy:

  1. wow ale cikawe rzeczy nawet o tym nie wiedzialam, ze taki cuda sa hehe:D
    nie zajmuje sie az tak bardzo paznokciami wiec dlatego stad wyniak moja nie wiedza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam różową i niebieską (ten cały plastik taki sam)
    różowa chyba jest taka sama (pod względem końcówek)
    ale moja niebieska ma grubszą kuleczkę z drugiej strony

    więc z tymi kolorami różnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taką samą różową, ale brakuje mi końcówki bardzo cienkiej i grubszej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tą różową tylko z tej cieńszej strony mi się złamała :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...